Ce parare aveti despre Serban Huidu in ultimul timp?

http://www.cinematex.ro/articles/2/bignews2925.jpg

Parerea mea este ca acest om al showului candva,pare sa dea semne de batranete.In primul rand face glume la care singura persoana distrata este el.Nu ati observat,daca din cea mai mare greseala ati mutat pe kiss fm,sau la cronica carcotasilor?

Spune o prostie pe care el o crede amuzanta,si rade singur ca fraierul,sperand ca va rade si altcineva impreuna cu el.Deci Serbane taticule,esti penibil rau de tot,daca ai sta si te-ai asculta,ti-ai da seama.In viitorul apropiat am sa iti fac cadou un set de CD-uri,pe care te-am inregistrat in timp ce incerci fara succes sa distrezi lumea,care in nici un caz nu mai vede in tine omul acela de gasca si amuzant,care erai pe vremuri.Mai ales ca este si criza economica,iti recomand sa iti schimbi meseria,pentru ca te vad alunecand in jos cu o viteza foarte mare.Ia te-rog aceasta masura,nu de altceva,dar macar nu mai tine ocupate undele radio,si postul Prima Tv la o ora in care audienta este maxima.Lasa-i sa puna ceva emisiune care prinde mai bine la public,si nu porcariile tale,de care oricum lumea e satula pana peste cap.

Uite,fiind criza financiara,si totodata si de locuri de munca,eu iti recomand un job nou care cu siguranta va prinde in urmatorul deceniu: zilier intr-un sat in care agricultura merge bine.E o meserie usoara din cate am auzit,si primesti pe langa salariu si 3 mese pe zi,plus cazare.Daca ai noroc mai prinzi si cate o taranca cu branza pe pasarica,care daca esti harnic te lasa sa o lingi.


Trimite un comentariu